RENT A CAR AERODROM BEOGRAD   whatspp   viber

Rent a car blog

Iznjamljivanje vozila sa ili bez vozača za preduzeća

Iznjamljivanje vozila sa ili bez vozača za preduzeća

 

Manja ili veća preduzeća u svojim dnevnim aktivnostima više ili manje često koriste transprotna sredstva. Neka od njih poseduju svoj vozni park, dok druga koriste uslugu iznajmljivanje vozila sa vozačem. Tako im je jeftinije, efikasnije i praktičnije, ne moraju da se brinu o voznom parku, održavanju i popravci vozila, zapošljavati vozače, mehaničare i čuvare parkinga.

U kojim slučajevima se firme rešavaju da iznajme vozilo sa ili bez vozača?

 

Sajmovi

Sajmovi znaju da budu veoma naporni. Na njima je uvek gužva, trka, zbrka, i kupci i prodavci se trude da stignu svuda, da vide što je moguće više, da predstave svoje proizvode i usluge, da podele svoje promotivne materijale, da zaključe povoljne ugovore za svoja preduzeća.

Ali sajmovi su za poslovanje veoma važni, i svako ko je na tržištu dobro zna da ne smeju da se preskaču. Na one najvažnije ide se organizovano sa zadatkom da se animiraju novi klijenti. Nose se katalozi, lap topovi, ugovori i ostala dokumentacija. Da bi bilo još napornije, veliki svetski sajmovi se održavaju u mnoštvu hala koji mogu da budu udaljeni i po nekoliko kilometara.

Sa iznajmljenim vozilom šanse da se svuda i na vreme stigne su najveće. Vozač se brine o putovanju, radnici mogu da se fokusiraju na svoje zadatke.

Iznajmiti automobil sa vozačem je odlično sredstvo da se na svoj štand dovedu važni poslovni partneri i potencijalni klijenti. Svako voli pažnju i uvažavanje, budite sigurni da će biti daleko spremniji da rade sa vama.

 

Radionice, seminari i konferencije

Seminari, radionice i konferencije se organizuju kako bi se usvojila nova znanja i stekla nova iskustva, da se čuje i vidi nešto novo. Ova stalna edukacija unapređuje veštine i produktivnost radnika i menadžera.

Vrlo retko se dešava da se ovi događaji organizuju blizu sedišta preduzeća. Vozila iznajmljuju gosti seminara koji cene svoje i vreme svojih radnika, ali i organizatori koji su zainteresovani za što veće prisustvo. Na taj način će sudionici da stignu odmorni i sveži i moći će sa pažnjom da prate izlaganja.

Ako se radi o većoj grupi, praktično je iznajmiti kombi vozilo ili mini bus.

sastanak

Veliki korporativni sastanci

Velike firme često organizuju sastanke sa svim rukovodiocima i vodećim menadžerima. Na tim sastancima se podnose izveštaji, diskutuje o novim projektima, idejama i planovima.

Korišćenje vozila sa vozačem dopušta da se sastanak, ili barem jedan njegov deo, obavi i u samom autu. Savremene limuzine imaju svu neophodnu komunikacionu opremu, računare, laptopove, štampače, skenere, internet, one su prave male pokretne kancelarije.

Ako se radi o velikoj međunarodnoj kompaniji, na ove sastanke dolaze ljudi iz udaljenih podružnica iz drugih zemalja i kontinenata. Za njih se mogu organizovati privatni letovi malim avionima ili helikopterima.

 

Skupštine akcionara

Ko se razume u organizacionu strukturu akcionarskih društava zna koliko su ovi sastanci važni. Obično se organizuju jednom godišnje i na njima prisustvuje mnogo delegata, od malih akcionara pa do onih najvećih koji u svojim rukama drže velike pakete akcija i imaju veliku moć. Na ovim sastancima se raspoređuju dividende i donose važne odluke za dalje poslovanje kompanije.

Na skupštinama akcionara učestvuje mnogo ljudi, potrebno je sinhronizirati njihov dolazak, što može da predstavlja pravu logističku noćnu moru. Delegati su na neki način povlašćeni, treba voditi računa o njihovom vremenu, udobnosti i bezbednosti, a poželjno je da se na njih ostavi što je moguće veći utisak, da se osete povlašćeno i poštovano. A luksuzno vozilo sa vozačem ostavlja baš takav utisak.

 

Tim bilding

Izgradnja tima je veoma važan, možemo slobodno reći i suštinski deo vođenja bilo kog posla. Ako ljudi ne rade zajedno, ne surađuju dobro, umesto toga postavljaju prepreke jedni drugima, onda i rezultati preduzeća neće biti na očekivanom nivou.

Kako bi ojačali timski duh i unapredili saradnju među svojim radnicima, kompanije organizuju takozvani tim bilding. To mogu da budu razne zajedničke aktivnosti: planinarenje, pešaćenje, plivanje, veslanje, rafting, igranje golfa, vožnja bicikla, razne sportske igre, ili jednostavno druženje.

Jedna od ideja za tim bilding može da bude i vožnja luksuznim vozilom na neku atraktivnu lokaciju. Naravno voziće profesionalni šofer koji će ispuniti svaku želju. 

 

Zahvalnost prema radnicima

Iznajmljivanje automobila sa vozačem je jedan od načina da vlasnici i rukovodioci firme pokažu zahvalnost prema svojim radnicima. Tačno je da danas vlada surovi kapitalizam, ali sve više vlasnika razumeju vrednost svojih radnika i žele da ih motivišu i da ulažu u njih. Ta investicija će se svakako vratiti.

Ne treba puno, iznajmljenim vozilom može se organizovati izlazak u pozorište, na muzički koncert, na utakmicu, na večeru u poznatu kafanu ili restoran i slično. Radnici će znati da cene taj postupak.  

 

Umesto zaključka

Ako jednom preduzeću u obavljanju svojih poslovnih aktivnosti ne treba stalna flota vozila, nego su im vozila nužna povremeno, u nekim posebnim prilikama koje smo naveli u tekstu, nema ekonomskog smisla da se investira u njihovu nabavku.

Za te namene je iznajmljivanje vozila, sa ili bez vozača, veoma praktično, efikasno i nadasve jeftino rešenje.

 

Slike https://www.piqsels.com/en/public-domain-photo-szoxl

         https://www.piqsels.com/en/public-domain-photo-onsob


Komentari ()

Dodajte komentar



Pročitajte i ove tekstove

Akvaplaning - kako ga izbeći i kako reagovati, gume

Akvaplaning - kako ga izbeći i kako reagovati, gume

Nakon jakih padavina i oluja, na putevima se pojavljuje veća količina vode koja utiče i na sigurnost i bezbednost vožnje. Javlja se takozvani akvaplaning. Šta je akvaplaning, kako ga izbeći i kako reagovati ako se ipak naleti na veću količinu vode.


Pročitajte više

Boje automobila koje su u trendu i najtraženije na tržištu

Boje automobila koje su u trendu i najtraženije na tržištu

Svake godine, počevši još od daleke 1953. godine, kompanija Axalta, koja je jedan od vodećih snabdevača boja za automobilsku industriju pravi istraživanje na temu koje boje automobila su najtraženiji i najaktuelnije.  Što se tiče celokupnog tržišta bela je i dalje dominantna. Jedan od najvećih razloga je to što  bela odbija sunčevu toplotu, a naravno da utiče i ekonomski momenat jer  za nju nije potrebna posebna doplata. Prema Axalti, 35 posto prodatih automobila prošle godine bilo je sa belom bojom. Posle bele po popularnosti slede  crna, tamno siva i srebrno siva.


Pročitajte više

Uticaj Kine na globalno tržište automobila

Uticaj Kine na globalno tržište automobila

Auto-industrija se i prethodnih godina suočavala sa brojim problemima, ali  poslednje dve do tri godine, posle pandemije i nestašice mikročipova, problem je da se održi nivo proizvodnje koji ne bi doveo do velikih oscilacija na tržištu. Rat u Ukrajini i trenutna politička situacija su samo dodatno uticale na pad prodaje automobila i većih problema u autoindustriji. Broj isporučenih vozila je konstantno u padu. Veliki pad prodaje zabeležen je u svim zemljama u Evropi, u pojedinim zemljama i do 20%. Raste inflacija, raste cena automobila, a pad standarda je uslovio da ljudi promene prioritete.


Pročitajte više